Pagina 1 van 1

Schilder G.vd Wiel

Geplaatst: 12 jun 2018, 17:01
door Carolina2
Wie kan mij info geven over de schilder G vd Wiel? Is dit een bekende Schilder?
Zijn de schilderijen iets waard?
Ik kan niets vinden via Google

Re: Schilder G.vd Wiel

Geplaatst: 12 jun 2018, 17:18
door Carolina2
Ik wil dus graag weten of deze schilderijen van G vd Wiel iets waard zijn. 1 is geschilderd op canvas en de andere op 1 paneel.
Thanks!

Re: Schilder G.vd Wiel

Geplaatst: 12 jun 2018, 19:00
door ARTPOL
Misty
Deze twee schilderijen zijn gemaakt door een Kopiist.

Hij of zij heeft het wereldberoemde schilderij Meisje met de Parel van Johannes Vermeer gekopieerd en daar is lef of grootheidswaanzin voor nodig. Het resultaat zal voor veel mensen een gruwel zijn en dat heeft effect op de waarde want die zal de 2 euro niet ontstijgen.

Daarnaast heeft hij ook nog een kopie gemaakt van de Goudweger van de schilder Salomon Koninck. Mogelijk iets minder beroemd dan het meisje met de parel en daarom ook iets minder waard vrees ik.

Ik hoop niet dat u teleurgesteld bent in de waarde maar het voordeel is dat de inboedelverzekering niet aangepast hoeft te worden.


Graag laat ik je de originele schilderijen zien ter vergelijking.

Re: Schilder G.vd Wiel

Geplaatst: 12 jun 2018, 21:09
door Carolina2
Héél erg bedankt!
Ik dacht trouwens dat goede kopieën ook wat waard zijn. Ze zijn werkelijk mooi!

Re: Schilder G.vd Wiel

Geplaatst: 14 jun 2018, 00:56
door ariekunst
Prima dat u ze mooi vind.....zijn vreselijk vergeleken bij de echte werken...