Pagina 1 van 1

Qiuseppe Magni

Geplaatst: 18 mar 2018, 10:30
door Mike79
Deze lag op zolder heb geen idee wat het waard is en of het wat waard is het is een schilderij/print van qiuseppe magni mon Trésor hoor het graag m.v.g.mike79

Re: Qiuseppe Magni

Geplaatst: 18 mar 2018, 11:02
door mp.kunst
Beste Mike,
De foto is te slecht om te kunnen beoordelen of deze print iets waard is. Waarde van dergelijke drukwerken is afhankelijk van veel factoren zoals verkleuring van de inkt, verkleuring van het papier en de algemene staat van de print. Zoals u zult begrijpen kunnen we dat niet constateren op deze foto. Met deze foto is geeneens te zien wat voor soort print dit is.

Re: Qiuseppe Magni

Geplaatst: 18 mar 2018, 11:14
door Mike79
Ok bedankt heb betere fotos maar die zijn meer dan 3.42 MB de print is zeker al meer dan 40 jaar oud en is gekocht bij van de laan in dokkum in 1979 m.v.g.mike79

Re: Qiuseppe Magni

Geplaatst: 18 mar 2018, 13:01
door josy
misschien geeft n fotoscan met een gsm n betere afbeelding?