Japanse of Chinese vazen? wie heeft dit gemaakt.
Geplaatst: 14 mar 2018, 20:50
Kwam deze twee kunstwerken tegen, dacht eerst dat het drukken waren plaatjes dus maar bij bestudering zijn het denk ik aquarellen van Japanse of Chinese vazen.
Vindt het erg knap gedaan, heeft ook iemand een idee wie dit soort werk maakt of maakte.
Kan geen signering ontdekken. De achterkant van de lijsten het karton oogt vrij oud.
Formaat van de werken 29 x 29 cm.
Met vriendelijke groet,
Bonne
Vindt het erg knap gedaan, heeft ook iemand een idee wie dit soort werk maakt of maakte.
Kan geen signering ontdekken. De achterkant van de lijsten het karton oogt vrij oud.
Formaat van de werken 29 x 29 cm.
Met vriendelijke groet,
Bonne