Twee schilderijen
Geplaatst: 09 jan 2018, 13:48
Hallo. Ik heb een schilderij van R. Withaar in mijn bezit uit 1984. Graag zou ik hier van de waarde willen weten. Tevens heb ik ook nog een schilderij ( die met de boom ) van T. De Koning of T. de Kening... ook hier zou ik meer van willen weten. Al vast bedankt