Theo van.....?
Geplaatst: 02 jan 2018, 14:07
Ik heb dit schilderij in mijn bezit de signatuur lijkt te beginnen met Theo van , maar is verder onleesbaar. Wie weet er meer?
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/