Verweij maar wie ...Kees..?
Geplaatst: 19 dec 2017, 23:16
Weet iemand iets meer betreffende dit werk.
Vind zelf erg fraai geschilderd maar kan niet echt achter de schilder komen.
Lijkt mij op eerste gezicht geen kees Verweij wie weet e iets meer...?
Vind zelf erg fraai geschilderd maar kan niet echt achter de schilder komen.
Lijkt mij op eerste gezicht geen kees Verweij wie weet e iets meer...?