Pagina 1 van 1
Graag wat info over H Baars
Geplaatst: 04 okt 2017, 07:18
door halloooNL
R Wytsman stsst er en daarbij Overschie 1915
Wat is zo iets waard
Re: Graag wat info over H Baars
Geplaatst: 04 okt 2017, 09:51
door sytze
Er staat Herm.Baars, een afkorting die wel meer Hermannen gebruiken. Ik heb een clown van dezelfde schilder, geboren 1920 in Utrecht:
http://www.artindex.nl/zuidholland/default.asp?id=6&num=0073900087000070093280037003860920501901
Re: Graag wat info over H Baars
Geplaatst: 05 okt 2017, 16:44
door halloooNL
Bedankt en weet jij iets over R Wytsman . Ik heb daar een tekening van uit 1915
Re: Graag wat info over H Baars
Geplaatst: 05 okt 2017, 16:47
door halloooNL
halloooNL Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bedankt en weet jij iets over R Wytsman . Ik heb d
Ik heb de foto's toegevoegd
Re: Graag wat info over H Baars
Geplaatst: 05 okt 2017, 22:25
door mp.kunst
Dit heeft kwaliteit. Het is een landschapstekening van Overschie uit 1915. Ik vind dit een mooi werkje van Rodolphe Wytsman.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rodolphe_Wytsman
Als je dit wil kopen moet je rekenen op een paar honderd euro.