Pagina 1 van 1

Graag wat info over H Baars

Geplaatst: 04 okt 2017, 07:18
door halloooNL
R Wytsman stsst er en daarbij Overschie 1915


Wat is zo iets waard

Re: Graag wat info over H Baars

Geplaatst: 04 okt 2017, 09:51
door sytze
Er staat Herm.Baars, een afkorting die wel meer Hermannen gebruiken. Ik heb een clown van dezelfde schilder, geboren 1920 in Utrecht:

http://www.artindex.nl/zuidholland/default.asp?id=6&num=0073900087000070093280037003860920501901

Re: Graag wat info over H Baars

Geplaatst: 05 okt 2017, 16:44
door halloooNL
Bedankt en weet jij iets over R Wytsman . Ik heb daar een tekening van uit 1915

Re: Graag wat info over H Baars

Geplaatst: 05 okt 2017, 16:47
door halloooNL
halloooNL Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bedankt en weet jij iets over R Wytsman . Ik heb d


Ik heb de foto's toegevoegd

Re: Graag wat info over H Baars

Geplaatst: 05 okt 2017, 22:25
door mp.kunst
Dit heeft kwaliteit. Het is een landschapstekening van Overschie uit 1915. Ik vind dit een mooi werkje van Rodolphe Wytsman.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rodolphe_Wytsman

Als je dit wil kopen moet je rekenen op een paar honderd euro.