Pagina 1 van 1

Heb ik nu eindelijk iets goeds in handen ?

Geplaatst: 22 sep 2017, 15:45
door halloooNL
Ben echt benieuwd of ik nu eindelijk iets goed aan mij zeer grote verzameling kan toevoegen tot op heden was het niet veel goeds

Re: Heb ik nu eindelijk iets goeds in handen ?

Geplaatst: 23 sep 2017, 10:59
door mp.kunst
U let als verzamelaar te veel op kwantiteit terwijl u zich beter had kunnen concentreren op kwaliteit. Ik kan u adviseren te investeren in het herkennen van kwaliteit. Succes.