Pagina 1 van 1
signatuur
Geplaatst: 13 sep 2017, 20:59
door Amazone
Wie herkent deze signatuur?
Re: signatuur
Geplaatst: 13 sep 2017, 23:27
door mp.kunst
Dit is geen quiz forum. Met een foto van het gehele schilderij van de voor en achterkant komen we al een heel eind.
Re: signatuur
Geplaatst: 14 sep 2017, 08:05
door sytze
Lees de regels van de Admin en hou je daaraan. Dan hoeft ook niemand je van oneerlijke intenties te verdenken.
Re: signatuur
Geplaatst: 14 sep 2017, 16:51
door Amazone
Wat een rare reactie. Snap niet wat bedoelt wordt met oneerlijke intenties.. Schilderij is al heel lang in onze familie. Was alleen benieuwd of iemand de signatuur herkende
Re: signatuur
Geplaatst: 14 sep 2017, 18:18
door sytze
Als je wilt weten wie je schilderij gemaakt heeft, dan plaats je een foto van dat schilderij. Zoals de forumregels ook voorschrijven. Tenzij je het schilderij niet op het web wilt hebben. Omdat je het gestolen hebt bijvoorbeeld. Of omdat het van iemand anders is en je het je wilt gaan toeeigenen. Zolang je een vraag hebt over een schilderij dat je niet laat zien, blijf ik wantrouwig.
Re: signatuur
Geplaatst: 14 sep 2017, 19:51
door Amazone
Nou sorry hoor! Wat een wantrouwen! Vraag alleen of iemand het signatuur herkent. Zal mijn zus om de foto vragen!
Re: signatuur
Geplaatst: 14 sep 2017, 21:05
door sytze
Ja, het is wat he? Vertel maar eindelijk eens waarom we we het schilderij niet te zien krijgen. Dan praten we verder.
Re: signatuur
Geplaatst: 14 sep 2017, 21:54
door Amazone
Dit is het schilderij, maar ik vind die verdachtmakerij niet echt netjes. Meteen ervan uitgaan dat ik het gestolen zou hebben of het zou gaan stelen? Ik ben een vrouw van 65 die totaal geen behoefte heeft om me iets te gaan toe-eigenen laat staan te stelen
Re: signatuur
Geplaatst: 15 sep 2017, 20:12
door uverb
Het is een schilderij zonder enige marktwaarde. Op de rommelmarkt brengt het misschien een tientje op. Maar de signatuur leek op die van een hele dure schilder, daarom was ik wel benieuwd. Maar het is echt een ding voor de kringloopwinkel.
Re: signatuur
Geplaatst: 15 sep 2017, 23:19
door Amazone
Bedankt, wij vinden het mooi. Denk dat de lijst al meer dan 10 euro opbrengt. Voor ons is het nostalgie!