Pagina 1 van 1

Wie heeft deze mooie hond getekend ?

Geplaatst: 09 jul 2017, 21:07
door halloooNL
Voor oompje 20 augustus 1938

Re: Wie heeft deze mooie hond getekend ?

Geplaatst: 10 jul 2017, 13:48
door uverb
Denk je dat elk schoolkind dat tevergeefs probeert een hond te tekenen in de kunsthistorische naslagwerken wordt opgenomen?

Re: Wie heeft deze mooie hond getekend ?

Geplaatst: 10 jul 2017, 14:01
door halloooNL
Het ging mij in eerste instantie wat voor naam er staat en het komt uit 1938 wie weet wat er van hem geworden is ! Toch bedankt voor je reactie

Re: Wie heeft deze mooie hond getekend ?

Geplaatst: 10 jul 2017, 14:22
door uverb
Er staat J.Schönfeld.