Kat en muisspel, een mooie ets met onbekende signatuur
Bericht door Tomjan88 »Goedenavond.
Vanuit de erfenis van mijn vader heb ik nog deze oude ets liggen. In ieder geval, volgens mij is het een ets gelet op de impressie die op het papier is ontstaan.
Ik heb het speelse karakter altijd mooi gevonden maar de signatuur heb ik nooit kunnen lezen. Wellicht dat iemand deze voorstelling kent ofwel de ondertekening kan lezen. Eventueel ga ik morgen een poging doen om het bij daglicht beter de fotograferen maar vooralsnog is dit wat ik heb.
Het lijkt met een R te beginnen met aan het einde een p/pp.
Vanuit de erfenis van mijn vader heb ik nog deze oude ets liggen. In ieder geval, volgens mij is het een ets gelet op de impressie die op het papier is ontstaan.
Ik heb het speelse karakter altijd mooi gevonden maar de signatuur heb ik nooit kunnen lezen. Wellicht dat iemand deze voorstelling kent ofwel de ondertekening kan lezen. Eventueel ga ik morgen een poging doen om het bij daglicht beter de fotograferen maar vooralsnog is dit wat ik heb.
Het lijkt met een R te beginnen met aan het einde een p/pp.