Wie heeft dit getekend ? (1948. / ingelijst Amsterdam )
Geplaatst: 17 jun 2017, 15:47
Hallo,
Ik heb deze tekening aangeschaft. Ik vind het een mooie tekening - smaken verschillen uiteraard
- maar hoop dat iemand kan zeggen wie dit heet gemaakt.
Ik kan de handtekening niet ontcijferen, maar wel dat het is ingelijst bij Fetter & zonen te Amsterdam.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Mvg
Jeroen
Ik heb deze tekening aangeschaft. Ik vind het een mooie tekening - smaken verschillen uiteraard
Ik kan de handtekening niet ontcijferen, maar wel dat het is ingelijst bij Fetter & zonen te Amsterdam.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Mvg
Jeroen