Is dit een handtekening of niet ?
Geplaatst: 12 jun 2017, 02:02
Ben benieuwd of dit een handtekening is of niet .
Ik hoor graag van iemand een reactie.
En Sitze waar haal jij al je kennis vandaan of is dat een geheim van de smit. Ben namelijk best wel jaloers
Ik hoor graag van iemand een reactie.
En Sitze waar haal jij al je kennis vandaan of is dat een geheim van de smit. Ben namelijk best wel jaloers