Pagina 1 van 1

Dtm gevraagd van deze schilder. Rond jaren '30 denk ik..

Geplaatst: 19 apr 2017, 17:14
door Jeroenc
Hallo,

Vandaag dit werk aangeschaft. In noord Holland,
Kan echter niet de handtekening lezen, maar vond het sprak me aan. Maar ben wel benieuwd naar de schilder.

Omvang: 80 bij 60 cm

Mooi stilleven met bloemen. Hopelijk weet iemand meer.

Alvast bedankt

Mvg
Jeroen

Re: Dtm gevraagd van deze schilder. Rond jaren '30 denk ik..

Geplaatst: 23 apr 2017, 17:26
door Jeroenc
Ik heb de foto vanuit een andere hoek genomen. Hopelijk iets meer te zien? Ik lees de R en de B als eerste letters....De derde letter zou een N kunnen zijn. Dan een a?

Re: Dtm gevraagd van deze schilder. Rond jaren '30 denk ik..

Geplaatst: 26 apr 2017, 00:29
door ariekunst
Range ?

Re: Dtm gevraagd van deze schilder. Rond jaren '30 denk ik..

Geplaatst: 27 apr 2017, 16:18
door Jeroenc
Range zou prima kunnen. Dank je. Maar ik zie vooral W.L Range op internet....en die eerste letters staan er miet voor. Nu lees ik ook dat range de naam is van een kunsthandelaar te Arnhem. Of hebben we bij dit werk te maken met schilder range?