Dtm gevraagd van deze schilder. Rond jaren '30 denk ik..
Geplaatst: 19 apr 2017, 17:14
Hallo,
Vandaag dit werk aangeschaft. In noord Holland,
Kan echter niet de handtekening lezen, maar vond het sprak me aan. Maar ben wel benieuwd naar de schilder.
Omvang: 80 bij 60 cm
Mooi stilleven met bloemen. Hopelijk weet iemand meer.
Alvast bedankt
Mvg
Jeroen
Vandaag dit werk aangeschaft. In noord Holland,
Kan echter niet de handtekening lezen, maar vond het sprak me aan. Maar ben wel benieuwd naar de schilder.
Omvang: 80 bij 60 cm
Mooi stilleven met bloemen. Hopelijk weet iemand meer.
Alvast bedankt
Mvg
Jeroen