Hobbe smith
Geplaatst: 28 jan 2017, 23:21
Graag zou ik van de leden willen weten of dit schilderij van hobbe Smith nog enige waarden heeft het schilderij is al heel lang in de fam.gr en vast bedankt voor uw reactie
De fora van de Museumserver—discussie, informatie, koop en verkoop
https://forum.museumserver.nl/