Pagina 1 van 1

Hobbe smith

Geplaatst: 28 jan 2017, 23:21
door Markiesje
Graag zou ik van de leden willen weten of dit schilderij van hobbe Smith nog enige waarden heeft het schilderij is al heel lang in de fam.gr en vast bedankt voor uw reactie

Re: Hobbe smith

Geplaatst: 28 jan 2017, 23:43
door sytze
Wat een apart schilderij, met zo'n gouden balk en verder alleen zijn naam. Hobbe Smith schilderde meestal heel traditioneel.