Pagina 1 van 1

Schilderij

Geplaatst: 17 jan 2017, 19:53
door Ginie14
Zou er iemand dit schilderij herkennen of de handtekening ik kan hem maar niet ontcijferen

Alvast dank voor je hulp
Groeten virginie

Re: Schilderij

Geplaatst: 17 jan 2017, 23:44
door mp.kunst
Het is vast een mooi schilderij. Mogen wij het ook zien? Misschien helpt het.