Pagina 1 van 1

is het een mesdag?

Geplaatst: 04 jan 2017, 18:01
door CorB
L.s.

Ik heb vanmiddag een schilderijtje gekocht bij een kringloop. Het is door Mesdag gesigneerd, maar is het ook eentje van hem?

Graag reactie

Met vriendelijke groet,

Cor Blom

Re: is het een mesdag?

Geplaatst: 04 jan 2017, 22:50
door sytze
Ja, het is er een.

Re: is het een mesdag?

Geplaatst: 05 jan 2017, 00:54
door ariekunst
Ja mee eens inderdaad dit is echt...