Schilderij
Geplaatst: 21 dec 2016, 13:28
In de oorlogsjaren (1942-1943) moest mijn vader voor de Duitsers schuttersputjes graven in Zuidlaren , en daar heeft hij het schilderij gekocht .
en heeft het altijd bij ons thuis gehangen ,nu heb ik het,
Mijn vraag is of de schilder ook woonachtig was in Zuidlaren.
en heeft het altijd bij ons thuis gehangen ,nu heb ik het,
Mijn vraag is of de schilder ook woonachtig was in Zuidlaren.