Pagina 1 van 1

Schilderij

Geplaatst: 21 dec 2016, 13:28
door Alberta43
In de oorlogsjaren (1942-1943) moest mijn vader voor de Duitsers schuttersputjes graven in Zuidlaren , en daar heeft hij het schilderij gekocht .
en heeft het altijd bij ons thuis gehangen ,nu heb ik het,
Mijn vraag is of de schilder ook woonachtig was in Zuidlaren.