Mooi schilderij gevonden tijdens het opruimen.
Geplaatst: 10 dec 2016, 16:44
Mijn vader is onlangs overleden, hij vezamelde veel spullen waaronder heel wat kadertjes, brons enzovoort.
Bij het opruimen vond ik eergisteren dit schilderij op doek. De foto is wat belicht, in het echt zijn de kleuren warmer. Ik vind het een erg mooi schilderijtje en heb het eens op een tweedehands site gezet uit nieuwsgierigheid. En ik heb al enkele mailtjes gekregen van mensen die meer informatie vragen.
Weet er iemand van wie dit schilderij kan zijn ?
[url=https://postimage.org][img]https://s28.postimg.org/6mmz29twd/20161208_144353.jpg[/img][/url][url=https://postimage.org/]click image upload[/url]
[url=https://postimage.org][img]https://s28.postimg.org/egnkno1p9/20161210_151858.jpg[/img][/url][url=https://postimage.org/]click image upload[/url]
Bij het opruimen vond ik eergisteren dit schilderij op doek. De foto is wat belicht, in het echt zijn de kleuren warmer. Ik vind het een erg mooi schilderijtje en heb het eens op een tweedehands site gezet uit nieuwsgierigheid. En ik heb al enkele mailtjes gekregen van mensen die meer informatie vragen.
Weet er iemand van wie dit schilderij kan zijn ?
[url=https://postimage.org][img]https://s28.postimg.org/6mmz29twd/20161208_144353.jpg[/img][/url][url=https://postimage.org/]click image upload[/url]
[url=https://postimage.org][img]https://s28.postimg.org/egnkno1p9/20161210_151858.jpg[/img][/url][url=https://postimage.org/]click image upload[/url]