Schilderij van M. Ottee
Geplaatst: 04 dec 2015, 11:32
Ik heb ook een schilderij van M. Ottee. Het was van mijn moeder en hing al sinds ongeveer 1958 in onze huiskamer.
Wij woonden in Amsterdam. Dit schilderij is ook van het straatje in Parijs met de politieagent, alleen hier staat op de voorgrond een bloemenmeisje.
Ik zou ook wel willen weten of het iets waard is.
Wij woonden in Amsterdam. Dit schilderij is ook van het straatje in Parijs met de politieagent, alleen hier staat op de voorgrond een bloemenmeisje.
Ik zou ook wel willen weten of het iets waard is.