Pagina 1 van 1

Schilderij van M. Ottee

Geplaatst: 04 dec 2015, 11:32
door louise-1950
Ik heb ook een schilderij van M. Ottee. Het was van mijn moeder en hing al sinds ongeveer 1958 in onze huiskamer.
Wij woonden in Amsterdam. Dit schilderij is ook van het straatje in Parijs met de politieagent, alleen hier staat op de voorgrond een bloemenmeisje.
Ik zou ook wel willen weten of het iets waard is.

Re: Schilderij van M. Ottee

Geplaatst: 04 dec 2015, 11:34
door louise-1950
Foutje, hierbij het schilderij!

Re: Schilderij van M. Ottee

Geplaatst: 04 dec 2015, 23:11
door ariekunst
http://www.museumserver.nl/phorum/read.php?3,2473,21682

staat al info op forum....

Re: Schilderij van M. Ottee

Geplaatst: 13 feb 2017, 20:19
door Winsep
Bij mijn moeder(93 Jr jong) thuis hangt ook een schilderij van Ottee. Ikzelf ben 59 je en weet niet beter dat die bij mijn moeder aan de muur hangt
Paul van Winsen