Pagina 1 van 1
schilderij P.Bos
Geplaatst: 24 jan 2013, 22:24
door Kaat
Ik heb hier ook nog een schilderij van P.Bos,kent iemand deze schilder?En uit welk jaar zou dit schilderij kunnen zijn?
Re: schilderij P.Bos
Geplaatst: 30 dec 2017, 22:57
door tuinpend
Goedenavond,
Ook ik heb een schilderij van P. Bos in mijn bezit (foto gevoegd) en kom niet echt verder met deze schilder. Bent u nog iets verder gekomen?
mvrgr,
Peter van der Tuin
Re: schilderij P.Bos
Geplaatst: 02 apr 2018, 23:59
door Kroel75
Ik ben ook in het bezit van twee
olieverfschilderijen van P. Bos
Mijn schilderijen zijn uit 1981 en 1982
Zie bijgevoegde foto’s
P. Bos kwam uit nieuwe Pekela...meer weet ik er
ook niet van helaas...mochten er mensen zijn
met meer info dan hoor ik dat graag..
Re: schilderij P.Bos
Geplaatst: 03 apr 2018, 18:01
door Kroel75
Ik vermoed ook rond 1981/1982
Re: schilderij P.Bos
Geplaatst: 03 apr 2018, 18:04
door Kroel75
Ik heb 2 schilderijen in mijn bezit...
zie mijn reactie hieronder
Ik heb evt. Meer foto’s
Groeten, Sandra van Hunen-Mathijssen