Pagina 1 van 1

meeuwis van buuren

Geplaatst: 03 sep 2001, 00:11
door symons
graag informatie over de schilder meeuwis van buuren
b.v.d.

j.symons

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 09 okt 2001, 19:18
door roberta gardner
I am in Arizona, U.S.A., speak and read only English. Have recently purchased a seascape painting by Meeuwis van Buuren. Know nothing about him. Can you help me? In English?
Thank you so very Much,
Sincerely,
Roberta Gardner

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 01 nov 2001, 16:54
door Kurt Erik Schmidt
Sorry but I can not tell you very mutch about Meeuwis van Buuren. I have also a seascape painting that my father bought in Amsterdam in the late 1950th and brought home to Norway. The painting is now in my posession. It is a wonderful painting of a stormy sea with one seagull. My father told me that it was painted by a famous marine painter but I have up till today not been able to find out anything about him. If you should have more luck with your investigations I would appreciate to hear from you.
Best regards,
Kurt

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 27 nov 2006, 19:44
door heleen
Hoi Meeuwis van Buuren heeft in de oorlog op een boerderij in Overschie (Rotterdam) gewoond en heeft daar diverse schilderingen van het boeren erf gemaakt. Ik ben opzoek naar die schilderingen en wil graag in contact komen met de huidige eigenaren. Graag wil ik ze kopen of er een foto van daar wij de genen zijn die nu op die boerderij wonen.

Gr. Heleen

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 29 okt 2007, 20:58
door frans theuns
hallo ik zoek scilderijen van meeuwis van buuren,Meewis van Buuren geb Rotterdam 1902 beroep schilder van zeegezichten duin en landschapen, de scilder is al overleden mijn email aders frans@f-theuns.speedlinq.nl

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 17 apr 2009, 19:29
door bronrooda
Mijn Schoonvader heeft ongeveer 50 jaar geleden een duinaangezicht gekocht en mee naar Mexico City genomen als een aandenken aan alle mooie vakanties die hij met zijn gezin in Zandvoort aan zee had gehad.

Ik heb Frans Theuns een e-mail met een foto gestuurd indien er meer geinteresseerden zijn, stuur mij dan even Uw e-mail.

bronrooda@gmail.com

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 14 mei 2013, 14:02
door borisbeest
ik heb er een zeezicht gr

Re: meeuwis van buuren

Geplaatst: 14 apr 2014, 11:14
door frans1950
nog steeds ??

prijs klasse ??

Foto ???