Pagina 1 van 1
Gevraagd waarde van een aquarell van E Byatt
Geplaatst: 16 aug 2011, 09:41
door Christine
Ik heb hier een aquarell van E Byatt en zou graag eens weten wat het waard zou kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Christine van Eijk
Re: Gevraagd waarde van een aquarell van E Byatt
Geplaatst: 11 mar 2017, 09:43
door Mofibi34
Hallo ik heb precies dezelfde aqaurel en kan er bijna niks over vinden op het internet. Bent u er al wat wijzer over geworden?
Ik zie dat u deze vraag al in 2011 gepost heeft maar dacht probeer het toch even.
M.v.g M.Sprick
Re: Gevraagd waarde van een aquarell van E Byatt
Geplaatst: 11 mar 2017, 10:43
door mp.kunst
Dit is een print van Edwin Byatt. De waarde is sterk afhankelijk van welke druk dit is en in welke staat hij verkeert. Als hij z.g.a.n. is dan is de waarde in Engeland een paar tientjes maar hier in Nederland zal dat beduidend minder zijn.