Pagina 1 van 1

is dit schilderij een restauratie waard

Geplaatst: 06 aug 2009, 21:51
door theoblaauw

Mijn vrouw heeft een schilderij dat altijd bij haar opa en oma hing. Het is een mediterraan landschap en linksboven zitten twee grijze / bruinachtige vlekken (waarschijnlijk vocht ?)
daarnaast zouden wij graag meer informatie willen over de schilder. Rechtsonder staat de naam en wij maken er zelf django, dianco of bianco van.

Re: is dit schilderij een restauratie waard

Geplaatst: 13 jun 2022, 22:08
door Sanva1966
Hallo,dit is een reactie op een heel oud bericht, heb zelf een ander doek van dezelfde schilder maar kom ook niet verder dan de naam Bianco.
Bent u al wat wijzer geworden?
Mvg Sandra

Re: is dit schilderij een restauratie waard

Geplaatst: 14 jun 2022, 07:42
door mark plaat
Toen ik de foto van de handtekening zag...sprongen mijn ogen op steeltjes..
Begin als eerste eens met een duidelijke foto..dit is nou ja
Maar met wat gestoei kom ik op Bian 1960
Dit een schot in de richting het zijn zg vakantie kiekjes.
De zg bankhangers uit de 60 jaren,veelal een kadootje van de bankverkopers.
Graag een goede foto