Pagina 1 van 1
wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 25 jan 2009, 19:53
door Ellybr
Ik heb een mooie egyptisch bronzen kat gekregen met in de poot de naam A.Tiot
Wie ken mij iets over het beeld en de waarde ervan vertellen
Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 15 okt 2014, 18:38
door Rindi
Hallo Elly,
Weet je al wat over A.Tiot?
Ik heb nl ook een Egyptisch bronzen kat in mijn bezit van A. Tiot.
Aan welke kant zit bij jou de staart?
Bij zoeken zag ik nl wel dat ze per paar werden verkocht.
Zowel een linker als een rechter kat.
Van de waarde weet ik helaas niets, kan er niet achter komen.
Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 15 okt 2014, 22:36
door mp.kunst
Om de prijs van dit beeld te kunnen bepalen is een foto, de maat en de staat er van weten.
Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 05 nov 2014, 18:33
door Ellybr
de staart zit links en de naam rechts verder weet ik nog niet veel meer over dit beeld
Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 05 nov 2014, 19:15
door Ellybr
ik heb een foto bijgevoegd ik hoop dat u mij meer kunt vertellen over de waarde
het beeld is 38 cm hoog
Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 06 nov 2014, 09:58
door mp.kunst
Over de kunstenaar A Tiot heb ik niets kunnen te vinden. Ik denk dan ook dat het niet 1 iemand is maar dat er een atelier achter zit die heel veel bronzen beelden in massaproductie fabriceerd.
Milo is bv ook zo’n naam die een atelier, in dit geval uit China, gebruikt om illegale kopieën van bestaande beelden mee te signeren. Vermoed wordt dat zij dit doen n.a.v. foto’s gezien de kwaliteit van de geleverde beelden. Deze beelden worden via diverse verkoop- en veilingswebsites aangeboden voor een fractie van de prijs van het origineel. Kunstenaars kunnen in dit geval fluiten naar hun royalties.
Als ik het goed heb gezien heeft uw beeld een lelijke plek op de voorpoot. Dat heeft invloed op de prijs. Een gaaf exemplaar wordt tussen de 100 en 150euro voor betaald. Die van u zit daar echter nog onder als ik dat van die plek goed heb gezien. Deze prijs is voor een beeld met deze afmetingen want ze worden in verschillende afmetingen geleverd uiteraard voor verschillende prijzen.
Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?
Geplaatst: 10 nov 2014, 09:38
door Rindi
De staart zit bij mij dus aan de andere kant.