Pagina 1 van 1

schilderij van De Vries

Geplaatst: 20 nov 2008, 16:17
door jdgreef
Hallo,

Een kennis van mij heeft een schilderij van de schilder De Vries. Kan iemand meer vertellen over deze schilder/schilderij en eventueel of het iets waard is?
Alvast bedankt voor de moeite.

gr, Joep

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 08 okt 2013, 21:42
door Jacco
Beste Joep,

Ik weet niet of je dit bericht nog zal lezen vanwege dat jou bericht al 5 jaar oud is.
Ik ben erg benieuwd of je meer informatie hebt verkregen over de schilder De vries.
Wij hebben zelf ook een schilderij van deze schilder. Het schilderij is gemaakt in 1936.
Ik hoop dat jij ondertussen wat meer weet van deze schilder.

Groet Jacco

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 09 okt 2013, 08:56
door jdgreef
Hallo Jacco,

Nee, helaas heb ik totaal geen reacties ontvangen op mijn vraag over De Vries.
Ook anderszins ben ik er niets over te weten gekomen.
Ik moet wel bekennen dat ik er verder ook niet veel moeite voor heb gedaan.
Wanneer jij meer te weten komt dan hoor ik dat graag.

groet, Joep

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 09 okt 2013, 16:19
door ariekunst
Dit is wat er in de index 2012 staat onde de naam: de vries

Vries de
Doek, 60x80; Bosbeek
€100-150 (S-2004)


Vries de
Doek; Boerderijgezicht
€100-150 (ZA-2004)

Vries de
20e eeuw
Board, 17x26; Duingezicht
€80-120/n.v. (DE-2009)

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 25 mar 2014, 21:22
door SThijssen
Hallo

Ik zie dat jullie meer informatie zochten over de schilder B. de Vries.
Wij hebben thuis ook een schilderij van B. de Vries, een winterlandschap maar kunnen over deze schilder ook niets vinden.
Misschien dat jullie ondertussen iets meer gevonden hebben.
Hoor het graag.
Gr. Sophie

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 26 mar 2014, 10:21
door jdgreef
Hallo Sophie,

Nee, helaas ben ik nog steeds niets wijzer geworden m.b.t. deze schilder.

gr, Joep

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 25 sep 2018, 03:18
door Rony1959
Ik heb van deze schilder een schilderij uit 1943 hierop staat de Wester toren vanaf de brug met in de hoek het Anne Frank huis dit kon de goede man nooit geweten hebben wat er daar heeft afgespeelt.
Zag t aan de handtekening

Re: schilderij van De Vries

Geplaatst: 25 sep 2018, 03:20
door Rony1959
O ja en het is B DE VRIES maar:
Th. De Vries