Pagina 1 van 1

Hendrik de laat

Geplaatst: 20 okt 2008, 01:03
door harco
In de Familie zijn wat mooie stukken aanwezig.
Zou er graag wat meer van willen weten.
Eerste is van Hendrik de Laat

Re: Hendrik de laat

Geplaatst: 22 okt 2008, 00:15
door Coen
Heel mooi, is het orgel van de Sint-Jan te s,hertogenbosch.
Als het de orginele is, is het een prachtig stuk om te hebben.

Re: Hendrik de laat

Geplaatst: 16 nov 2008, 14:30
door antwerp
Goedemiddag Harco

Ik heb al vaker gereageerd op een bericht van U.
Op een of andere manier heb ik nog nooit een reactie van U mogen ontvangen.

Mvg. Henri van Antwerpen
h.antwerpen@wxs.nl

Re: Hendrik de laat

Geplaatst: 16 nov 2008, 17:28
door harco
Oke kan kloppen, maar is wel lang geleden, dan.
nu heb ik hem met foto en al erop geplaatst dat je kan zien wat in ons bezit is.
Ik wiler gewoon wat meer over weten en eventueel een waarde van zo,n schilderij.
mvg
Harco

Re: Hendrik de laat

Geplaatst: 17 nov 2008, 21:43
door antwerp
Goedenavond Harco

In ieder geval voor een verzamelaar van Hendrik de Laat een prachtig olieverfschilderij.
Hendrik de Laat is in 1900 geboren in Den Bosch en in 1980 in zijn geboorteplaats overleden.
In de vughtestraat heeft hij lange tijd een kunstatalier gehad en is destijds overgenomen door Marcel van Heeshwijk die er nu nog een kunsthandel heeft onder de naam ( Kunsthandel Hendrik de Laat)073 6133536
Het is nu moeilijk om in deze onzekere tijd er een prijskaartje aan te hangen maar ik schat ergens tussen de 4 en 7000 euro.
Hopende U voldoende geinformeerd te hebben

Mvg Henri van Antwerpen