Dan heb IK toch diep respect voor koning Leopold van Belgie,die daadwerkelijk heel veel Belgische Joden heeft beschermd en voor zo,man wil IK graag knielen, heren FLAMANS ETE FLAMINGUANTS>Was Leuven nog maar tweetalig denk ik achteraf.Een heerlijke smeltkroe van naties, meer dan honderd waren het er.
Nou die Zui-Afrikanen mag je van mij houwen en die kaaskoppen ook.En dan blijft er niet veel meer over.Trouwens kijk eens naar James Ensor en DAT(!)blijft altijd.Want als er twee Belbieen zijn dan loopt het weer fout want dan voelen de Limburgers zich weer gediscrimineerd tov de West-Vlamingen en uiteindelijk houje dan een dorpsstaat over a la le Pen of De Winter.
En wat kunnen dat soort luitjes eigenlijk?ALLEEN EEN GROTE BEK OPZETTEN EN HUN ZAKKEN VULLEN!
Groet!
De dapperre Nederlandse regering en het oz oz moedige huis van Oranje heeft zich tijdig uit voeten gemaakt!
Zoals het een waardig vorsrt van Oranje betaamt!
Flippie
Op die wijze had men een beter en objektiever zicht op het geburen in Nederland, wat ook nog bestond als ik me niet vergis en daar leefden Nederlanders, maar die waren plots in twee kategorieen verdeeld1)1 die zich een bootje naar Engeland kon permiteren en de rest mocht kreperen.
Misschien moeten we het Nerlanders Elftal eens in een ander kleurtje laten spelen af en toe, kak bruin bijvoorbeeld, of ravenzwart.
HET HEEFT DE NEDERLANDSE REGERING BEHAAGT OM IN DEZE GROTE TIJDEN VAN NOOD EN GEVAAR SAMEN MET HARE MAJESTEID WILHEMINA ONS NEDERLANDSE HOF TE VERPLAATSEN NAAR OVERKANAAL,iets boven Musselkanaal gelegen. Kaartjes graag naar het ranje Hotel in Cananda en hou je taaj.
Een wijze beslissing?????
Flippie Duck
zelfs onze oude volkswijsheden worden met voeten getreden:EEN KAPITEIN VERLAAT ALS LAATSTE ZIJN BOOT!
Dus IK heb meer respect voor mijn ome Louis dan voor het hele koninklijke huis , helaas!Wie mij beschermt is altijd mijn vriend!Wie mij verlaat in nood is mijn vijand.
Philippus ABRAHAMUS MUSSA MOHAMMED S.