Pagina 3 van 3
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 02 dec 2013, 09:02
door Nahoj
Ik heb een schilderij van een heidelandschap gesigneerd met J.Siebens dit wil ik eventueel verkopen.
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 02 dec 2013, 09:35
door Nahoj
Afmetingen zijn 50x40 van het doek
Incl.lijst 61x52
Re: ik heb een A. Sibens
Geplaatst: 04 dec 2013, 21:49
door Ellei
Ook ik heb een A. Sibens, knotwilgen wie weet er meer van dit schilderij van A. Sibens
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 10 jan 2018, 11:59
door marcelaspers
Hallo Jos ,
Ik heb een schilderij van A.Sibens ,deze is te koop .
Voor info stuur een mail m.aspers@ziggo.nl