Nahoj Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 01 dec 2013, 23:28 Re: ik heb een siebens Bericht door Nahoj » 02 dec 2013, 09:02 Citeer Ik heb een schilderij van een heidelandschap gesigneerd met J.Siebens dit wil ik eventueel verkopen. Omhoog
Nahoj Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 01 dec 2013, 23:28 Re: ik heb een siebens Bericht door Nahoj » 02 dec 2013, 09:35 Citeer Afmetingen zijn 50x40 van het doek Incl.lijst 61x52 Bijlagen Omhoog
Ellei Offline Berichten: 1 Lid geworden op: 04 dec 2013, 21:44 Re: ik heb een A. Sibens Bericht door Ellei » 04 dec 2013, 21:49 Citeer Ook ik heb een A. Sibens, knotwilgen wie weet er meer van dit schilderij van A. Sibens Omhoog
marcelaspers Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 07 jan 2018, 13:45 Re: ik heb een siebens Bericht door marcelaspers » 10 jan 2018, 11:59 Citeer Hallo Jos , Ik heb een schilderij van A.Sibens ,deze is te koop . Voor info stuur een mail m.aspers@ziggo.nl Omhoog