Pagina 3 van 3

Re: Meeuw van Rotterdam

Geplaatst: 29 apr 2017, 23:00
door Therese
Beste allemaal,

Vía mijn oma heb ik 4 ingelijste potlood tekenen en van de Meeuw van Rotterdam. Erg Leuk om te lezen dat hij zoveel mooi werk heeft gemaakt.
Ik was ook op zoek. Mijn oma heeft in Dordrecht een Pensión gekookt , aan de binnenhaven-
De tekeningen zijn van de inrichting, de meubels Zoals die in die tijd waren.
Ik hoop dat de Meeuw nog leeft en mij wat kan vertellen over zijn leven en tijd in Dordrecht.
De tekeningen hebben voor mij veel waarde, ik kreeg ze van mijn oma daarvoor gaan ze nooit weg.
Lieve groet
Therese

Re: Meeuw van Rotterdam

Geplaatst: 01 mei 2021, 17:50
door Pasvl5558
Goede dag daar.
Het is voor u even geleden dat u hier iets plaatste over een tekening van Vlaardingen gemaakt door de meeuw van Rotterdam.
Bij het lezen van dit vraag ik mij af heeft u deze nog heeft .
Ik als verzamelaar van Vlaardingen ben erg benieuwd hoe deze eruit ziet .
Zou u foto willen sturen naar p.sloot72@upcmail.nl.
Dank alvast Paul Sloot