Doorgaan naar inhoud

Martin van Waning

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • jan de jong Offline

Re: Martin van Waning

Bericht door jan de jong »
Heb in de aanbieding een ets van Martin van Waning. Het leuke aan deze ets is dat hij gedateerd is "1923" en dat de plaats waar deze ets gemaakt is, "Tours" in Frankrijk is. De ets heeft afmetingen van 26 bij 30 en de lijst 40 bij 50 cm.
Hij is gesigneerd en in de aanbieding. Neem contact op voor foto en/of bod.
Jan de Jong Moordrecht.
  • Klijnsma Offline

Bericht door Klijnsma »
Wij zijn in het bezit van een ets van Martin van Waning, gesigneerd. Misschien dat iemand interesse heeft. Het betreft een landschap, volgens ons in de originele lijst, de afmeting inclusief lijst is; 26 bij 34 centimeter. De afbeelding is toegevoegd.

Didi
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • volly Offline

Bericht door volly »
Cees Wildenberg Schreef:
-------------------------------------------------------
> L.S.
>
> Ik ben wel in het bezit van het schilderwerk de
> haven van ene C. van Waning.
> Zijn broer misschien ?
> Cees

L.S.
Ik ben in bezit van een C.Waning, Amsterdams stadsgezicht met koepelkerk, 36 x 49 cm. Wellicht een broer van Martin?
J.Vollaers
  • Andre1974 Offline

Bericht door Andre1974 »
Beste groepsleden,

Ik weet niet of dit forum nog gebruikt wordt, maar ik probeer het gewoon. Ik ben van Schiermonnikoger afkomst en ben een groot liefhebber van olieverfschilderijen van Martin van Waning. Zijn er leden in dit forum die afstand van hun schilderij willen doen? Mijn voorkeur gaat uit naar landschapsvoorstellingen (wad/duinen/strand/dorp/bos). Mijn doel is om de schilderijen op het eiland te exposeren.

Hgr

André Nijdam
0621963631
  • Andre1974 Offline

Bericht door Andre1974 »
Geachte heer Frans,

Indien als u nog in het bezit bent van het schilderij dan zou ik graag een foto van het schilderij willen ontvangen. Ik kunt mij evt. bereiken op onderstaand nummer.

Hgr

André Nijdam

0621963631
  • Andre1974 Offline

Bericht door Andre1974 »
Geachte heer Huizing,

Indien u nog in het bezit bent van het schilderij dan zou ik graag een foto van het schilderij willen ontvangen. U kunt mij bereiken op onderstaand nummer.

Hgr

André Nijdam

0621963631
Plaats reactie