- herman krommendijk Offline
Re: Toon Verplak
Bericht door herman krommendijk »Ik het een heel mooi schilderij van Toon Verplak geërft'
met twee boerderijen en daartussen een hooimijt aan het water met daarvoor een roeiboot afgemeerd.
Ikzelf vind het schilderij erg mooi dus,
zou ik graag wat meer willen te weten komen over de schilder.
Iedereen die iets weet over deze schilder mail mij dan gerust.
Met vriendelijke groet,
Herman Krommendijk.
met twee boerderijen en daartussen een hooimijt aan het water met daarvoor een roeiboot afgemeerd.
Ikzelf vind het schilderij erg mooi dus,
zou ik graag wat meer willen te weten komen over de schilder.
Iedereen die iets weet over deze schilder mail mij dan gerust.
Met vriendelijke groet,
Herman Krommendijk.