Pagina 2 van 2
Re: Onbekend signatuur
Geplaatst: 24 dec 2020, 16:21
door RalfHenry
Nieuwe foto’s aangepast...
Met vr gr
Ralf
Re: Onbekend signatuur
Geplaatst: 24 dec 2020, 16:22
door RalfHenry
Foto’s zijn aangepast .
Hoop dat deze goed zijn...
Met vr gr Ralf
Re: Onbekend signatuur
Geplaatst: 25 dec 2020, 10:21
door Hart
Het is een mooi schilderij van ongetwijfeld een goede schilder. En misschien is die moeilijke signatuur inderdaad de naam van de maker, maar hij is er op gezet toen de verf al gevernist en volledig gedroogd was. Dat duurt bij olieverf wel een half jaar. In dat geval verdwijnt de signatuur bij een professionele reiniging, tenzij de restaurateur dat op verzoek weet te vermijden.
Die signatuur begint zo te zien met een E maar daarna? Is die tweede letter ook een voorletter of deel van de achternaam? Welke letters denk je zelf te herkennen?
Re: Onbekend signatuur
Geplaatst: 25 dec 2020, 11:47
door RalfHenry
Hoi,
Ja, dit zijn de lijnen die ik zie. Eerste letter achternaam kan in mijn ogen M,Y of g zijn.
Eindigend op een C en L.
Heb hem gekocht ivm t handje/armband. Pakte me meteen. Maar als je eenmaal gaat zoeken naar de naam, blijft je er op terug komen...
Maar dank voor het meekijken...