waarom de fotos niet gewoon hier plaatsen op dit forum en steeds in een link...
erg irritant....u kunt ze toch gewoon hier toevoegen,,,,,
ga ze ook niet eens bekijken,,,,,succes
Hallo Koen
Ik heb een soort gelijk schilderij
Het is van Raymundus van Bergen ;een monnik in Zwolle
Er is daar een klooster waar hij lang verbleef en ook schilderde .Succes
Gr.R
KoenBorn Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedeavond,
>
> Mijn opa heeft dit schilderij meer dan 60 jaar in
> bezit.
> En wij zijn benieuwd van welke schilder het is,
> wij hebben een handtekening.
>
> Wie o wie kan ons helpen.
>
> https://i.imgur.com/yuxn4tb.jpg
Hallo Koen,
Dat is Pater Schilder Raymundus van Bergen
zie: https://dominicanen.nl/2019/03/raymond-van-bergen-1883-1978/
Zie ook mijn bijlage uit de Zwolse Courant
Ik heb ook een schilderij van hem: Lijnbaansteeg Amsterdam