Pagina 2 van 2

Re: Kent iemand dit schilderij

Geplaatst: 04 mar 2021, 16:40
door WimZoeterwoude
Beste Carel,

Het verhaal over de oorlog is mij onbekend, het zelfportret getoond op deze site is uit ca. 1942, hij zat toen zelf ondergedoken
i.v.m. oorlogssituatie.
Het verhaal zou best waar kunnen zijn..
Groet, Wim van der Post.

Re: Kent iemand dit schilderij

Geplaatst: 04 mar 2021, 16:50
door WimZoeterwoude
Deze map (relatie geschenk) met o.a. eendjes is door mijn broer samengesteld na zijn overleiden.
Mijn broer had toen een grafisch bedrijf en in plaats van het gebruikelijke kerstpakket, deze map met tekeningen aan
zijn relaties cadeau gedaan.

Groet, Wim van der Post.