Re: Kent iemand dit schilderij
Geplaatst: 04 mar 2021, 16:40
Beste Carel,
Het verhaal over de oorlog is mij onbekend, het zelfportret getoond op deze site is uit ca. 1942, hij zat toen zelf ondergedoken
i.v.m. oorlogssituatie.
Het verhaal zou best waar kunnen zijn..
Groet, Wim van der Post.
Het verhaal over de oorlog is mij onbekend, het zelfportret getoond op deze site is uit ca. 1942, hij zat toen zelf ondergedoken
i.v.m. oorlogssituatie.
Het verhaal zou best waar kunnen zijn..
Groet, Wim van der Post.