Pagina 2 van 2
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 08 jan 2018, 21:43
door Laura79
Beste Joke, dank voor je reactie. Lijkt me heel bijzonder om het werk van je opa zo terug te zien. Deze schilderijtjes hingen zo lang ik me kan herinneren bij mijn oma aan de muur. Nu na haar overlijden bij mij terechtgekomen. Ben wat dingen aan het uitzoeken en kwam op deze site terecht. Leuk om meer informatie te vinden. Ik zal ze waarschijnlijk binnenkort te koop aanbieden, mocht je interesse hebben.
Mvg,
Laura
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 08 jan 2018, 21:50
door J.Buskop
Ja zeker interesse!!!
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 08 jan 2018, 21:55
door Laura79
Stuur me maar een mailtje. Deze kun je nu zien in mijn profiel.
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 13 jan 2018, 22:44
door J.Buskop
.
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 13 jan 2018, 22:47
door J.Buskop
.
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 14 jan 2018, 21:35
door J.Buskop
Hallo Vadre mocht je de schilderijtjes ooit willen verkopen dan hoor ik t graag mvrgr Joke Buskop
Re: Schilderij H.W. Buskop
Geplaatst: 16 jan 2018, 19:16
door J.Buskop
.