Re: Jongeneel
Geplaatst: 20 aug 2018, 15:01
[i][via e-mail ontvangen en met toestemming geplaatst][/i]
Via eerste keer zoeken op 'Jongeneel schilderij' kwam ik zojuist op dit forum uit [..] Zoals je ziet in de bijlage hangt er bij ons thuis ook een 'zelfde Jongeneel' aan de muur.
Jaren geleden, 25 tot 30 jaar, liepen er studenten langs de deuren om wat bij te verdienen met een dikke map met olieverfdoeken. Wij vonden er veel mooi, bv skyline New York en andere diverse onderwerpen, deze werd het uiteindelijk om persoonlijke redenen.
We hebben er fl. 250 voor betaald en vinden het schilderij nog steeds mooi. De eigen lijst wordt bij elke interieursverandering aangepast qua kleur. De details verschillen duidelijk wel bij de getoonde plaatjes, het geheel lijkt idd hetzelfde.
Met vriendelijke groet uit Zwolle
Rita vd Bosch
Via eerste keer zoeken op 'Jongeneel schilderij' kwam ik zojuist op dit forum uit [..] Zoals je ziet in de bijlage hangt er bij ons thuis ook een 'zelfde Jongeneel' aan de muur.
Jaren geleden, 25 tot 30 jaar, liepen er studenten langs de deuren om wat bij te verdienen met een dikke map met olieverfdoeken. Wij vonden er veel mooi, bv skyline New York en andere diverse onderwerpen, deze werd het uiteindelijk om persoonlijke redenen.
We hebben er fl. 250 voor betaald en vinden het schilderij nog steeds mooi. De eigen lijst wordt bij elke interieursverandering aangepast qua kleur. De details verschillen duidelijk wel bij de getoonde plaatjes, het geheel lijkt idd hetzelfde.
Met vriendelijke groet uit Zwolle
Rita vd Bosch