koster Offline van der vossen, hunziker, e.d. Bericht door koster » 28 nov 1999, 17:02 Citeer Beste lezer, ik ben op zoek naar abstracte werken van o.a. Boers, Hunziker, Hussem, de Haard, e.d.Wie helpt. Omhoog
mshl Offline Re: van der vossen, hunziker, e.d. Bericht door mshl » 08 mei 2000, 16:02 Citeer ik kan je een aantal jpg's of ander formaat opsturen van schildereijen van Hussem, als dit van pas komt, stuur dan aub een reply Omhoog
wanneer bel je nou eens heb vakantie Offline Re: van der vossen, hunziker, e.d. Bericht door wanneer bel je nou eens heb vakantie » 24 jul 2000, 22:58 Citeer : Beste lezer, ik ben op zoek naar abstracte werken van o.a. Boers, Hunziker, Hussem, de Haard, e.d.: Wie helpt. Omhoog
moderne kunst 1940/1960 gevraagd Offline Re: van der vossen, hunziker, e.d. Bericht door moderne kunst 1940/1960 gevraagd » 24 jul 2000, 23:05 Citeer : ik kan je een aantal jpg's of ander formaat opsturen van schildereijen van Hussem, als dit van pas komt, stuur dan aub een reply Omhoog
E.van der Vossen Offline Re: van der vossen, hunziker, e.d. Bericht door E.van der Vossen » 25 okt 2000, 11:41 Citeer : Beste lezer, ik ben op zoek naar abstracte werken van o.a. Boers, Hunziker, Hussem, de Haard, e.d.: Wie helpt. Omhoog