Doorgaan naar inhoud

Schilder V D VELDE

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Beterams Offline

Re: Schilder V D VELDE

Bericht door Beterams »
Gerkje
Ik ben met de twee schilderijen naar Antwerpen geweest naar kunst en kitch
Daar is mij verteld dat niks waard zijn
Onze schilderijen werden zeer slecht geschilderd . door een zeer amateuristich iemand.

M.vr.gr.

Armand Beterams
  • gerkje Offline

Bericht door gerkje »
Maar waren ze wel door Alfons van der Velde geschilderd?Ik vind de waarde van het schilderij niet eens zo erg belangrijk maar de geschiedenis van het schilderij des te meer!
  • robver50 Offline

Bericht door robver50 »
ik denk dat het niet veel uit maakt welke vd Velde het is, het blijft n.l. inderdaad een amateuristisch werk. Als ik kijk wat dergelijke schilderijen nu opbrengen op veilingen zal dat tussen de 50 -70 euro zijn.
  • gerkje Offline

Bericht door gerkje »
Ach jakkes nu vind ik het schilderij al een stuk minder mooi !vond het ook al niet echt heel bijzonder, maar dacht als er nu een heel leuk verhaal achter zit was het nog wat! In ieder geval bedankt.
  • rosdo004 Offline

Bericht door rosdo004 »
het is voor mij niet helemaal duidelijk welke vd velde jullie in het bezit hebben. maar het schilderij in mijn bezit is proffesioneel geschilderd. en dit is opgemerkt door een restaurateur die het schilderij heeft gerestaureerd. de waarde is niet belangrijk maar de emotie en het verhaal erachter, bij het bewonderen van het schilderij wel.
  • BartMudde Offline

Bericht door BartMudde »
De stijl van schilderen lijkt op een schilderij dat ik heb. Dit betreft een afbeelding van de boerderij van mijn opa. Vd Velde schilderde vooral in de Krimpenerwaard en Lopikerwaard. Mijn schilderij is gesigneerd met Cor van de Velde.
Plaats reactie