- WillydeBueger-01 Offline
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 jun 2022, 21:42
Vraag over signatuur
Bericht door WillydeBueger-01 »Dit schilderij is verkregen vanuit een erfenis
Ik weet geen herkomst, kan het niet meer navragen
Degenen waarvan geërfd heeft het ook weer verkregen, vandaar, dat is het enige wat weet, helaas
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Mvg Willy
Ik weet geen herkomst, kan het niet meer navragen
Degenen waarvan geërfd heeft het ook weer verkregen, vandaar, dat is het enige wat weet, helaas
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Mvg Willy