- Dikkie1984 Offline
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50
Wat voor techniek is hier gebruikt en herkent iemand de monogram/signatuur
Bericht door Dikkie1984 »Lijkt een soort krijt te zijn......is ook al een beetje op het glas gaan zitten?
Ik zie een monogram RK KR ?
Rkd herkend de monogram van een werk uit 1956.......deze komt ook uit 1956 maar kom niet verder bij een naam of dergelijke
55x70cm
Door de spiegeling was de foto wat moeilijk te maken maar hoop dat het toch leesbaar is...
Ik zie een monogram RK KR ?
Rkd herkend de monogram van een werk uit 1956.......deze komt ook uit 1956 maar kom niet verder bij een naam of dergelijke
55x70cm
Door de spiegeling was de foto wat moeilijk te maken maar hoop dat het toch leesbaar is...