Doorgaan naar inhoud

Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: Foto's van de achterkant

Bericht door Dikkie1984 »
hildedriessen Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo leuk schilderij Dikkie, is ie te koop? Mail
> dan naar h.j.m.driessen@gmail.com Je krijgt
> altijd antwoord!

Hallo,

Nee op dit moment is de info naar de maker waar ik naar op zoek ben.
  • Anonieme bezoeker Offline

Re: Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Bericht door Anonieme bezoeker »
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Volgens mij een hele tijd geleden een keer eerder
> gevraagd.
>
> Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met F.A
> ?
>
> Is het iets of weer niks...

Jij ziet F.A, ik zie slechts verfverlies.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Bericht door Dikkie1984 »
Skoander Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dikkie1984 Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > Volgens mij een hele tijd geleden een keer
> eerder
> > gevraagd.
> >
> > Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met
> F.A
> > ?
> >
> > Is het iets of weer niks...
>
> Jij ziet F.A, ik zie slechts verfverlies.

Ik heb even met een lamp erop gekeken en u heeft gelijk is verfverlies

Kunt u het werk dateren
  • Anonieme bezoeker Offline

Re: Schilderij van een clown herkend iemand de maker

Bericht door Anonieme bezoeker »
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Skoander Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > Dikkie1984 Schreef:
> >
> -------------------------------------------------------
> > > Volgens mij een hele tijd geleden een keer
> > eerder
> > > gevraagd.
> > >
> > > Maar zie nu dat het bovenin gesingeerd is met
> > F.A
> > > ?
> > >
> > > Is het iets of weer niks...
> >
> > Jij ziet F.A, ik zie slechts verfverlies.
>
> Ik heb even met een lamp erop gekeken en u heeft
> gelijk is verfverlies
>
> Kunt u het werk dateren

Dateren is lastig.. t werk kan 50 jaar oud zijn..maar ook 10jaar oud.
Zeg t maar.


Mijn visie inzake het geheel::
het doek zit op de achterzijde vrij rommelig, naar mijn idee wat te weinig nagels, punaises is ook een vreemde toevoeging, ik vrees een geheel ongeprepareerd doek, omslag van 't doek (op de hoeken is) is vrij simpel etc.

Ik vermoed dat het doek jonger is dan je, gezien de conditie,, zou verwachten.
Plaats reactie