Doorgaan naar inhoud

Free informations on Dutch painters

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Joe Ann Van Gelder Offline

Re: J. VEERMAN

Bericht door Joe Ann Van Gelder »
I have a painting (on canvas) of a ship named either "Passant" or "Dassant" sailing in rough seas; it is signed J. Veerman but has no date that is visible. Can you tell me about the painter (dates, other works,etc.)? Thank you very much.shella schreef:

> : I'm looking for information on artist, J. Veerman. Where can
> I find more of his works?
>
  • Joe Ann Van Gelder Offline

Re: Free informations on Dutch painters

Bericht door Joe Ann Van Gelder »
I wish to sell a J. VEERMAN oil-on-canvas painting (24 "x 36").
The subject is a fully rigged ship in full sail battling rough seas. The ship's name is "Passant" or "Dassant". Would you tell me what you can about J. VEERMAN--his life and works and the saleability of such a painting. Thank you for your kindness.
  • Dawna Offline

Re:roel dozeman

Bericht door Dawna »
I have a painting of what looks like Banff Springs Hotel, Banff Alberta, Canada ???in a forest of evergreens with a river/lake, a view from above. Signed by Roel Dozeman, oil painting, about 3' x 2' Thank you.
Dawna
  • Tom Johnson Offline

Bericht door Tom Johnson »
info on F.G.Grust
I have an F.G.Grust painting (mother and three children on the left side of a fire place in small cottage. Can you tell me about this painting. Its signed on the left bottom and on the rite side is a marking N D 1933. Can you give me any information?
  • J.Alexander Offline

Re: Looking for info or references on V.L. Dispo

Bericht door J.Alexander »
L.S.,
Aan de naam te zien heeft u waarschijnlijk de nederlandse nationaliteit; daarom is dit bericht ook in het nederlands.
Ik heb ook een oom gehad met de naam Jacques Dispo, overleden augustus 1962, woonachtig in Den Haag.
Het was een officieel erkende kunstschilder, die vooral veel werk voor de USA heeft gemaakt. Persoonlijk ben ik ook in het bezit van een aantal van zijn schilderijen.
Ik hoop dat u iets met deze informatie kunt beginnen,

J. Alexander
  • Linda Offline

Re:Anton Muller

Bericht door Linda »
I'm also interested in information about the paintings of Anton Muller, is there already something known about this painter?
  • r.c.spoor Offline

Re: jean viehoff

Bericht door r.c.spoor »
ls
jean viehoff is begin jaren 90 overleden.

zijnatelier was aan het tempelplein te heerlen

bezit zelf ook werken van hem die eventueel te koop zijn

gaarne Uw reaktie

mvg r.c.spoor
  • rabbel Offline

Bericht door rabbel »
Ik heb een olieverf schilderij in het bezit van A.Rutgers, een haven met enige stoomboten...kan hier niets over vinden op het net. Ik wil het verkopen ivm emigratie maar kan de waarde moeilijk bepalen en...neem uiteraard een bod op de marktplaats van 20 euro niet serieus.
Wie kan iets meer vertellen.
Vriendelijke groet,

willem rabbeljee
Plaats reactie