Maar eh.... dat staat er toch helemaal niet? Er staat mogelijk (denken Sytze en ik) Nefkens en het lijkt op een Nefkens en niet echt op een Arie Zwart die een minder groffe toets hanteerde.
Hartelijk dank voor je bericht.
Ik had op internet een schilderij gevonden van A.J. Zwart waarvan de bomen verdacht op de bomen leken van die van mijn schilderij.
Bij sommige schilderijen van A.J. Zwart zie ik ook dat hij vaag signeert.
Zie foto's.
Het kan best ook een Nefkens zijn zoals u het aangeeft.
Nogmaals hartelijk dank voor het meedenken.
Niemand beweert dat het Parijse stadsgezicht een echte Arntzenius is, Mark Plaat. Het is een Jobst Frese met een nepmonogram. Maar wel met de bedoeling op een Arntzenius te lijken.
Geachte Scholte.
Bedankt voor je bericht.
Ik was het vergeten te melden.
Ik heb aan de achterzijde een handgeschreven tekst ontdekt.Er staat "Rokin" op.Het is dus Amsterdam Rokin.
Hartelijk dank voor je bericht.
Ik ben nu even de tel kwijt.
Kan je me op weg helpen?.
Welke schilder is dit volgens jouw?.
Zie foto.
Alvast hartelijk dank voor je tijd.
Nog een fijne avond.
Beste Eliene
Ik weet het niet..
Maar doe eens een poging om een foto te maken van voor en achter en een
foto met groen licht van de handtekening..
Ook het doek is veelal (let op soms) een indicatie.
Maar ik denk zelf, dat een diep gaand onderzoek niet nodig zal zijn.
Maar zeker in deze tijd ,is discussie over mijn hobby leuk toch..
succes