Kaat Offline Berichten: 4 Lid geworden op: 22 jan 2013, 21:25 schilderij P.Bos Bericht door Kaat » 24 jan 2013, 22:24 Citeer Ik heb hier ook nog een schilderij van P.Bos,kent iemand deze schilder?En uit welk jaar zou dit schilderij kunnen zijn? Bijlagen Omhoog
tuinpend Offline Berichten: 1 Lid geworden op: 30 dec 2017, 22:52 Re: schilderij P.Bos Bericht door tuinpend » 30 dec 2017, 22:57 Citeer Goedenavond, Ook ik heb een schilderij van P. Bos in mijn bezit (foto gevoegd) en kom niet echt verder met deze schilder. Bent u nog iets verder gekomen? mvrgr, Peter van der Tuin Bijlagen Omhoog
Kroel75 Offline Berichten: 3 Lid geworden op: 02 apr 2018, 23:56 Re: schilderij P.Bos Bericht door Kroel75 » 02 apr 2018, 23:59 Citeer Ik ben ook in het bezit van twee olieverfschilderijen van P. Bos Mijn schilderijen zijn uit 1981 en 1982 Zie bijgevoegde foto’s P. Bos kwam uit nieuwe Pekela...meer weet ik er ook niet van helaas...mochten er mensen zijn met meer info dan hoor ik dat graag.. Bijlagen Omhoog
Kroel75 Offline Berichten: 3 Lid geworden op: 02 apr 2018, 23:56 Re: schilderij P.Bos Bericht door Kroel75 » 03 apr 2018, 18:01 Citeer Ik vermoed ook rond 1981/1982 Omhoog
Kroel75 Offline Berichten: 3 Lid geworden op: 02 apr 2018, 23:56 Re: schilderij P.Bos Bericht door Kroel75 » 03 apr 2018, 18:04 Citeer Ik heb 2 schilderijen in mijn bezit... zie mijn reactie hieronder Ik heb evt. Meer foto’s Groeten, Sandra van Hunen-Mathijssen Omhoog