Bertvee Offline Berichten: 440 Lid geworden op: 07 jul 2013, 20:59 Theo van.....? Bericht door Bertvee » 02 jan 2018, 14:07 Citeer Ik heb dit schilderij in mijn bezit de signatuur lijkt te beginnen met Theo van , maar is verder onleesbaar. Wie weet er meer? Bijlagen Omhoog