De Scheen en de Jacobs hebben het niet over haar. Dus naar aller waarschijnlijkheid een hobbyschilder(es). (Dat hoeft overigens niets te zeggen over de kwaliteit.) De RKD in Den Haag heeft 1 of meerdere afbeeldingen van haar werk, maar verder waarschijnlijk ook geen informatie. (zie rkd.nl)
Ook ik heb een klaprozen schilderij van Antonia Vogelzang, maar dan van 1923. Hebben jullie inmiddels informatie over haar of haar werken? Ik zou het leuk vinden als jullie mij hierover willen informeren.
Ik heb ook een antonia vogelzang in mijn bezit, en er is er nog een in mijn familie. Ik zou er graag wat meer over willen weten, en ook wat de waarde is van een schilderij. Als iemand informatie heeft zou ik dat heel graag willen ontvangen, bij voorbaat dank!
Hallo, Ook ik heb een Antonia Vogelzang klaprozen schilderij; 4 klaprozen in een ronde glazen vaas, maar kan geen datum vinden. Wie meer over de schilderes weet, of waar het te vinden is, ik hoor het graag. Tom Schwarz
Ook in onze familie in totaal 3 schilderijen waarvan twee in mijn bezit. Een met zonnebloemen uit 1922 en een met gedroogde zonnebloemen, zonder jaartal. Antonia Vogelzang woonde in die tijd in Den Haag. Mijn grootmoeder kocht een aantal van haar schilderijen, maar Antonia stopte ermee toen ze merkte dat mijn grootmoeder ze duurder doorverkocht.
Mjn man heeft van zijn vader een schilderij van Antonia Vogelzang geerfd, jaartal onbekend maar wel met 11 rode klaprozen in een glazen vaas.Wij vinden het schilderij erg leuk, maar meestal wordt de lijst met meer belangstelling bekeken. Wij weten alleen dat het schilderij via Limburg in Twente is beland.
Gister op een rommelmarkt in Nibbixwoud (NH) gekocht een stilleven met chrysanten uit 1926 (?) van Antonia Vogelzang. Voor een ieder die informatie heeft over haar en haar werk houdt ik mij aanbevolen. Zou ook graag afb. zien van de hier genoemde schilderijen.