zonnetje Offline Berichten: 4 Lid geworden op: 23 apr 2014, 10:03 Wie kent dit schilderij? Bericht door zonnetje » 23 apr 2014, 10:08 Citeer Ik ben op zoek naar iemand die mij iets meer kan vertellen over dit schilderij? Groetjes zonnetje Bijlagen Omhoog
MUSTAFA3867 Offline Berichten: 1 Lid geworden op: 02 jul 2014, 21:46 Re: Wie kent dit schilderij? Bericht door MUSTAFA3867 » 02 jul 2014, 23:52 Citeer Ik heb zelf ook een schilderij van J.Lievens, een Meisje in bos met vijf schapen, en hier is het en de zelfde meisje afgebeeld , ik zou graag aan je willen laten zien , want ik ben ook benieuwd naar de schilder, Omhoog
Kees.T Offline Berichten: 1 Lid geworden op: 25 jan 2015, 14:41 Re: Wie kent dit schilderij? Bericht door Kees.T » 25 jan 2015, 14:59 Citeer Zonnetje, ben je nog steeds geinteresseerd? Ik weet er (bijna) alles van. Kan ik je mailen? Kees Omhoog
mp.kunst Offline Berichten: 1303 Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59 Re: Wie kent dit schilderij? Bericht door mp.kunst » 25 jan 2015, 15:39 Citeer Beste Kees T, Waarom niet gewoon alles wat je weet op dit forum plaatsen zodat wij allemaal nog iets van je kunnen leren? Omhoog
zonnetje Offline Berichten: 4 Lid geworden op: 23 apr 2014, 10:03 Re: Wie kent dit schilderij? Bericht door zonnetje » 29 mei 2016, 10:02 Citeer Hallo, Door omstandigheden heel veel later. Ja ik ben nog steeds geintresseerd! Omhoog