Doorgaan naar inhoud

Hulp gevraagd i.v.m. waarde schilderij (keldervondst)

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• Jeffrey Offline

Hulp gevraagd i.v.m. waarde schilderij (keldervondst)

Bericht door Jeffrey »
Beste,

Ik zal mij even kort voorstellen, daar ik geen voorsteltopic heb gezien.

Mijn naam is Jeffrey, ben 24 jaar een woonachtend in Maastricht.

Ik heb afgelopen weekend de kruipkelder van mijn grootvader opgeruimd en vond helemaal achteraan in een doos een schilderij. Mijn grootvader kon zich het schilderij niet herrineren en gaat ervanuit dat het schilderij reeds aanwezig was in de woning toen hij de woning kocht.

Ik heb via google gezocht of ik meer informatie kon vinden over het schilderij, het blijkt een schilderij van Balthasar van den Ast te zijn (Bloemen stil leven). Het schilderij wat ik gevonden heb is hout geschilderd, terwijl de echte op canvas is geschilderd.

Hierbij een link van het betreffende schilderij:
http://www.ibiblio.org/wm/paint/auth/ast/flowers-rijks/

Ik ben een leek op het gebied van schilderijen en kunst, maar zou het wel leuk vinden als iemand kon zeggen wat zoiets nou waard is.

Ik wil het schilderij in eerste instantie niet verkopen, aangezien ik het wel leuk vind,

Bijgaand ziet u 3 foto's van het schilderij, de lijst en de tekening is in zeer goede staat, er zijn geen beschadigingen of iets dergelijks,

De eerste foto is zonder flits gemaakt, de tweede en derde wel. De derde foto is een close-up van het schilderij, in de hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over de techniek die gebruikt is om het te schilderen.

Alvast bedankt voor jullie reakties,

Mvg Jeff
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4